L’arquitecte i teòleg Eloi Aran presenta el seu assaig a La Capell, la llibreria del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, acompanyat de la historiadora de l’art Maria Garganté i de l’escriptor Carles Torner.
L’historiador Diego Sola, autor d”Història dels papes”, conversa amb Jordi Graupera, autor de “La supèrbia” i “Estimaràs Déu sobre totes les coses”, sobre l’impacte del Vaticà en la història europea i catalana.
El filòsof Pere Lluís Font, guanyador de l’últim Premi d’Honor de les Lletres Catalanes, parla de la seva obra, la seva tasca docent i les empreses culturals que ha emprès en aquesta entrevista a fons de Montserrat Esteve.
La pensadora i autora de “No consentiràs pensaments impurs” conversa amb la periodista Anna Guitart sobre el desig, la culpa i la impossibilitat de controlar el pensament.
L’agència Flama entrevista a fons a Antoni Batista, autor de l’assaig “Els portaveus de Déu”, sobre la seva trajectòria intel·lectual i professional, les relacions polítiques de l’església catalana i basca i el futur del Vaticà.
Què vol dir “aspirar a la puresa”? Què implica aquesta aspiració per al nostre dia a dia? Una conversa entre les pensadores Sira Abenoza i Begoña Román.
La directora de La Casa dels Clàssics Sira Abenoza, autora del llibre ‘No consentiràs pensaments impurs’, va ser entrevistada a “L’Accent” per Roman Jori a Ràdio Catalana de Cultura i Esports.
El filòsof, teòleg i traductor, 57è Premi d’Honor de les Lletres Catalanes, acaba de publicar la traducció al català dels ‘Poemes essencials’, de Sant Joan de la Creu.
L’escriptor Pere Antoni Pons, autor del llibre ‘Caure del cavall’, va ser entrevistat a “L’Accent” per Roman Jori a Ràdio Catalana de Cultura i Esports.
L’escriptora i psicòloga especialitzada en infància i família Leticia Asenjo, autora del llibre ‘Honraràs pare i mare’, va ser entrevistada a “L’Accent” per Roman Jori a Ràdio Catalana de Cultura i Esports.
Avís: no es faran enviaments fins passat festes. Podeu seguir fent les vostres compres i les rebreu a la tornada. Descarta